قالیباف در اجتماع پرشور مردم سنندج
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

قالیباف در اجتماع پرشور مردم سنندج : تهران ایران کوچکی است که بر مبنای شایسته سالاری اداره اش می کنیم/ گزارش لحظه به لحظه از کردستان

Photo (58)2دکتر محمد باقر قالیباف که به استان کردستان سفر کرده است دقایقی پیش در جمع پرشور مردم شهر سنندج در مسجد جامع این شهر حضور یافت و هم اکنون در این مراسم حضور دارد.حاضران در این مراسم با شعارهای در تایید قالیباف، وی را مورد استقبال قرار دادند و با پلاکاردهایی حمایت خود را از او اعلام می‌کنند.  برخی از شرکت کنندگان در مراسم نیز با تابلوهایی که به زبان کردی نوشته شده، به قالیباف خوش آمد گفتند.

برخی حاضران پلاکاردهایی در دست دارند  که روی آن نوشته شده: کارآمدی کردها به دنیا اثبات شده است./ هاتی، خوش هاتی (آمدی، خوش آمدی)، به خیر هاتی بانی چاو (خوش آمدی قدمت بر چشم)

ازدحام در این مراسم به حدی است که مجری برنامه بارها از حضار خواسته نظم جلسه را رعایت کنند و اجازه دهند که قالیباف بتواند مطالب سخنرانان را بشنود،  چراکه جمع زیادی از مردم به صورت ایستاده دور قالیباف حلقه زده اند.

در ادامه جمشید وزیری یکی از هواداران قالیباف در استان کردستان در خصوص ویژگی های مدیریتی وی و روحیه جهادی او  در حال سخنرانی است.

قالیباف از دقایقی پیش سخنرانی خود در کردستان را آغاز کرد، در ادامه بخش‌های مهم این سخنرانی را می‌توانید بخوانید:

در انتخابات پیش رو قصد تضعیف و یا مقابله با کسی را نداریم. باید واقعیت ها را مطرح کنیم. دولت آینده باید درد مردم را حس کند، صدای مردم مخصوصا مردمان مستضعف را بشنود. البته باید هم گوش شنوا داشته باشد و هم توان حل مشکلات را. اگر بخواهد همچنان در مناقشات و اختلافات به سر ببرد معنی اش این است که می خواهد صدای مردم را نشنود و یا دغدغه ای مهمتر از مردم دارد.

تهران یک ایران کوچک از اقوام ادیان و نژادهای مختلف است و ما در شهرداری تهران بر اساس شایسته سالاری نیروها را به کار گرفته‌ایم. من نگاه نکردم که اهل خراسان هستند یا کردستان، فارس هستند یا شمالی.  گفتم اهل هر استان و مذهبی هست، اگر صداقت دارد، معتقد به نظام و قانون اساسی است، مدیری لایق است و زندگی سالمی دارد، می‌تواند مسئولیت بگیرد.  اگر توفیق خدمت حاصل شد در سطح ملی نیز همین اتفاق خواهد افتاد. این خواست قانون اساسی است و به عدالت و انصاف نزدیکتر است.

وضعیت تهدیدمحوری را باید دور کرد، باید به سمتی پیش برویم که امنیت پایدار داشته باشیم که ریشه در توسعه و پیشرفت همه جانبه دارد. به خصوص در استان های مرزی باید نگرش امنیتی به سمت توسعه پایدار حرکت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 2:31 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 55623
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1